کد خبر: ۱۶۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
امام جمعه خرامه:

 اربعین روز ر‌هایی از جهالت است

امام جمعه خرامه گفت: اربعین روز ر‌هایی از جهالت و تحمل رنج سختی‌ها در راهپیمایی اربعین وعدم دلبستگی به تعلقات دنیوی بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌امین کشاورزی در خطبه‌های نمازجمعه امروز ۲۶ مردادماه ۱۴۰۳، بیان کرد: همه آحاد مردم را به تقوای الهی و امر به معروف دعوت می‌کنم.

وی با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، یادآور شد: زیارت اربعین یکی از مواریث ارزشمند مؤمنین است و پیاده روی با شکوه اربعین از مظاهر ارزشمند و باشکوه اسلام است.

امام جمعه خرامه اربعین را روز زنده شدن و تجدید حیات دانست و خاطرنشان کرد: اربعین روز ر‌هایی از جهالت و تحمل رنج سختی‌ها در راهپیمایی اربعین وعدم دلبستگی به تعلقات دنیوی بسیار ارزشمند است.

کشاورزی ضمن اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، بیان کرد: سالروز بازگشت آزادگان را به تمامی آزادگان و مردم شهیدپرور شهرستان خرامه تبریک می‌گویم.

وی افزود: تحمل رنج و سختی آزادگان در برابر شکنجه رژیم بعث عراق در دوران اسارت و مهر تأیید بر حقانیت اسلام در برابر طاغوت و عزتمندی این آزادگان در دوران اسارت تبلور بزرگی و عزت آزادگان است.

امام جمعه خرامه مطرح کرد: پیگیری مجدانه‌ی بحران آب از سوی مسئولین استانی و شهرستانی در جلسه‌ی اخیر با استاندار را خواستاریم که با جدیت تمام پیگیر تمامی مصوبات جلسه اخیر با استاندار استان باشند تا مشکلات مردم حل شود.

کشاورز در پایان توزیع عادلانه انرژی و تراز عادلانه آن در بین آحاد مردم و برقراری عدالت اجتماعی در تمام زمینه‌ها را ازمسئولین تراز اول کشور خواستار شد.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان